Pages

Saturday 8 June 2013

Persediaan

Alhamdulillah, aku baru sahaja selesai menggosok lima pasang pakaian kerja. Aku tidak seperti orang lain, aku agak malas kalau esok nak kerja, malam baru gosok baju.Ataupun, pagi nak pergi kerja, pagi juga menggosok pakaian segala.  Apapun sesekali ada juga aku bertabiat begitu jika ada kemalasan gosok pakaian banyak-banyak...tapi itu jarang-jaranglah...ehe.

Pagi tadi walau aku terlewat bangun tidur, aku rasakan aku terlalu sayangkan masa hari ini. Masa yang berbaki hari ini aku manfaatkan betul-betul. Syukur, banyak kerja sempat aku lakukan, termasuk mengemas bilik (Erm, tak habis-habis mengemas kan :) ). Sempat menggosok, membasuh pakaian dan macam-macam kerja lagi aku buat.

Hari ini, mak, abang dan dua adik akan datang ke rumah. Maka, makin keraplah aku berkemas. Hehe...itu saja catatan aku buat masa ini, jumpa lagi ye!


No comments:

Post a Comment