Pages

Tuesday 4 June 2013

Salam Perkenalan

Assalamualaikum,

Salam perkenalan buat semua.

Sudah lama tidak 'bloging', tidak ber'blogging' dalam erti kata tidak menulis blog.

Nampaknya facebook sudah mengambil alih tugas 'blogging' pada diri saya.Diri kalian mungkin tidak begitu.

Alkisahnya, saya pernah ada blog dan masih wujud blog itu, namun sudah lama tidak aktif... Ya, antara alasannya sudah tentu saya lebih cenderung ke 'facebookk'. Kekadang rasa rindu untuk 'blogging' bila ke sana ke mari membaca blog orang lain. Erm, blog saya yang dahulu agak berat pengisiannya, itu juga salah satu sebab saya jadi malas.

Saya harap, dengan tema 'santai' ini saya jadi rajin, minda jadi tajam bila sentiasa diasah. InsyaAllah.

Rasanya itu dulu buat artikel pertama. Hingga jumpa lagi. Saya akhiri dengan salam perkenalan buat semua.

Terima kasih bagi yang sudi menyinggah. Jika tidak, cukuplah blog ini menjadi asahan bakat saya.

Jumpa lagi

Wassalam :)

No comments:

Post a Comment